Dagen då Markus Fagervall va i stan...


..jag har alltid drömt om att få ge bort ett egendesignat och tillverkat smycke till någon artist/ kändis som jag skulle kunna se bära något av mina smycken....jag har väntat och väntat....


Å så kom den dagen..:

Jag läste i tidningen att Markus Fagervall skulle komma Norrköping och uppträda..


Jag berättade för mamma om min idé och att jag skulle vilja ge bort nåhyssta smycke till någon..

och nu hade jag bestämt mig för till vem.


Jag hade den morgonen vaknat med ännu en smyckesidé och satte därför kvickt igång att vira silvertråd innan det var dags att åka in till city. 



Jag gav dessa två (se nedan) till honom vilket klart uppskattades, halsbandet med brickorna till honom och silverbollen som en present till hans flickvän. 

...å som TACK fick jag en STOR "goooo varm norrländsk KRAM"!!!

Så håll utkik på bilder som pressen visar på Markus framöver.. =)


Kram på er!



plattor


Metallbrickor x 2


Silverboll Berlock1

Silverboll berlock 1








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0