Inspirationsyra... :)


Med glädje kan jag nu berätta att du hittar mina smycken i present och heminredningsbutiken Zink som ligger på Skolgatan 22, Norrköping. (Telefon: 011-10 58 10)


Nedan kan du se några av dagens tillverkade smycken: 


Glasänglar

Änglar ~ berlocker


Halsbandshängen: Svarta stora hjärtan med sötvattenpärlor.

Halsbandshängen ~ ca 6 cm stort


Svart silverboll

Halsbandshänge ~ silverboll


Halsbandshänge hjärta i snurrad silvertråd

Halsbandshänge ~ hjärta


Örhängen av trasslig silvertråd

Örhängen ~ trassliga silverbollar


Ring med sötvattenpärlor

Ringar


Ring med rosa sötvattenpärla



Ring med turkos och blomma



Ring med sötvattenpärlor



Berlockarmband i läder

Armband i läder med berlocker


Armband i läder med smyckesdetalj

Armband i läder med smyckesdetalj


Armband i läder med smyckesdetalj



Armband i läder + smyckeshängen (karbinhake)


Armband i läder med utbytbara smyckesdetaljer



// Jannie*

      

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! Kul att det blev samarbete med Zink!

Halsbandshängena med svart hjärtplatta, silvertråd och vit eller rosa pärlor! MÅSTE ha!! Skitsnygga!!! HAr du dem kvar?? Jag vill ha! Ta med till gymmet någondag?? När är du där? Imorgonkväll?? Svara gärna på min mail [email protected]

Kram Tessan

2009-09-02 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0