..lite trevliga vårnyheter!


Som ni ser har det pysslats en del... allt är vårfint och fräscht...

Låt dig inspireras!


Armband


Armband i olika färgen och former..


armband grön/vit


armband röd/vit


armband gul/grön/vit


armband färgglad


svarthjärta + silverros

Halsbandshänge; kombineras gärna med ett läderband - sidenband eller enklare kedja.


svarthjärta silverros x2

Halsbandshänge

svarthjärta silverros x2


örhänge silverros

Örhängen med siverros - stor öronkrok


örhänge silverros



halsbandshänge svart fyrkant + ring

Halsbandshänge


Elegant elefant..

En elegant elefant ~ halsbandshänge


Elegant elefant


sötvattenpärla glashjärta silverros + sidenband

Halsbandshänge med rosenband


Änglar

Änglar med glaskjol


Ring silver ros..

Ring med silverblomma


Ring silver ros


Ring röd

Ring


Ringar


Ringar på


Ring droppe pärlemor

Ring med pärlemordroppe


Ring blomma pärlemor

Ring med pärlemorblomma


Ring droppe blomma pärlemor


örhängen  x 3 liten krok

Örhängen ~ Liten krok


lila sötvatten vit swarowski kristall

Lila sötvattenpärla, vit Swarowski kristall


ljusgrå sötvatten vit swarowski kristall

Vit sötvattenpärla o Swarowski kristall


silverros liten krok

Silverros


sötvattenvit med

Sötvattenpärla med *hatt*


halsbandshänge blomma sötvattenpärla i kedja + svart

Halsbandshänge


Jessicas örhänge..

Örhänge


Jessicas örhängen

Örhänge par ~ Jessica


Jessicas omgjorda smycke från Gina Tricot

Tips: Att göra om ett gammalt smycke..

Detta smycke har jag gjort om till Jessica..

Det var från början ett ganska rörigt smycke med många detaljer, pärlor och kedjor som hängde i en stor klase
från Gina Tricot.

Jag fick detta av Jessica, en nära vän då hon ville att jag skulle ta reda på "materialet", o nu kommer det istället i retur till henne men i klart ansad och finare form!!!


Jessicas omgjorda Gina Tricot smycke


Min absoluta favoritkombination denna månad!

Detta örhänge är just nu min absoluta favorit!!!

Tips:
 Har du ett örhänge som du trivs suberbra i men tyvärr bara har ett av...
kombinera då din favorit med ett längre och ta upp färger eller pärlor i det andra..

Min absoluta favoritkombination denna månad!!!


Kram <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello Darling!

Alla smycken är ju helt underbara. Man får en vårkänsla när man tittar på dem, speciellt armbanden. Mina smycken är jag totalt förälskad i! Ska bli jätteskoj på vår pysseldag. Kram kram!

2009-03-27 @ 10:39:23
Postat av: Jannie ~ pärlan

Ja, det har blivit lyckat!! Du "roffade" åt dig av de finaste och det är jag glad för då det är det som är meningen!!:D Har bara lite separationskänslor..:) Jag ska försöka använda din bakgrunder så mycket jag kan men måste anpassa den för varje smycke så att de får bra fokus! Kram*

2009-03-27 @ 11:15:07
Postat av: rebecca.

kan du inte göra armband o örhängen till mig! så får jag seee!

2009-04-02 @ 17:17:04
URL: http://gosheatmyshorts.webblogg.se/
Postat av: Jannie ~ pärlan

ler vill du att jag tillverkar något till dig för att sedan publicera det här så att du kan spana in det och längta tills det sitter rumt din handled alt i dina öron?!!:) det ska jag nog kunna ordna.. någon särskilld färgsom önskas? Kram min vän*

2009-04-02 @ 21:58:15
Postat av: r

ja det var precis de jag menade !

kanske lite..hm, som sötvattenspärla med hatt. men ungefär som dom där tidigare armbanden som karro o jag tycke var fina med blompärlor.

Puss.

2009-04-02 @ 22:14:38
Postat av: Kitty

Ringarna är verkligen helt underbara :)

2009-04-15 @ 16:44:03
URL: http://kittson.blogg.se/
Postat av: Jannie ~ pärlan

Svar till Kitty, o andra intresserade..

Skriv gärna ett mail till [email protected] för mer information om smycket samt pris.



~ Jannie

2009-04-18 @ 22:39:34
Postat av: Tove

hej Jannie!

Vilka underbara smycken du gör, skulle också vilja vara så duktig och idé rik:D

Vad säljer du smyckena för, vad ligger prisspannet för tex halsband?

Kram på dig och tack för senast;)

2009-06-09 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0