Glada människor ger inspiration!!! :)


Då var det höst igen eller snart i alla fall... :)


Som vanligt kan jag säga att vissa dagar är mer kreativitetsrika än andra... 

Ena dagen saknas den älskade tiden för att vara kreativ å då blir det inte en enda silverkrumelur gjord! :S


Men idag har glada männskor givit mig inspiration till att utveckla min kreativitet! :D



Therese´s smycken

Såhär blev resultatet av Therese´s glada smyckeskombination: Ring samt ett långt och ett "kort" örhänge.


Trassligt rosa, ring+armband

Armband och ring


Ringar

Ringar


Ring fjäril

Ring


Ringar enkla

Ringar


Ring röd + fjäril

Ringar


Halsbandshänge

Halsbandshängen


Halsbandshängen

Halsbandshängen


Halsbandshänge stort/litet hjärta

Halsbandshängen ~ kombineras t ex. med kedja eller läderrem


Armband rött

Pärlarmband ~ rött


Armband brunt

Pärlarmband ~ brunt



Läderarmband svart Jannie

Mitt läderarmband ~ 2 varv


Läderarmband svart Björn


Broders läderarmband ~ 4 varv


// Kram iå höstsolen*





Kommentarer
Postat av: Tessan

Snyggt! Gillade ringen med fjärilen och svart sten också! Mycket snygg! Kanske får lära mig spreta med fingrarna så kan jag köpa den också :)



Kram

2009-09-16 @ 09:00:21
Postat av: Malin

Hej!!

Gud va snygga saker du gör! Imponerad!!

Jag håller själv på, men jag har nyss börjat, men skulle du vilja ge tips hur du gjorde ringen och armbandet i bild nr. 2?

Såg dina andra ringar också, skit häftiga!! Nu längtar jag tills jag kommer hem från jobbet så jag kan pärla!



Tack på förhand å ha en bra dag!! :)



Mvh

/Malin

2011-08-02 @ 17:12:08
Postat av: oskar

Kan man få köpa ett sådant av dig 4 varvs armband som din bror hade? skit snyggt min mail [email protected]

2012-06-25 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0